ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیمارستان اکبر تنها مرکز تخصصی بیماری‌های ریوی کودکان | روزانه ۱۲ کودک مبتلا به کرونا در مشهد شناسایی می‌شود

  • کد خبر: ۳۵۰۵۷
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
بیمارستان اکبر تنها مرکز تخصصی بیماری‌های ریوی کودکان | روزانه ۱۲ کودک مبتلا به کرونا در مشهد شناسایی می‌شود
مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این مرکز تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان بیماری های ریوی کودکان در شرق کشور به شمار می رود.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از وب دا دکتر محسن محسن زاده با بیان اینکه این مرکز یکی از مراکز مهم کشور در زمینه درمان بیماری های کودکان به شمار می رود خاطر نشان کرد: راه اندازی کلینیک های تخصصی، وجود پزشکان متخصص و فوق متخصص در این مرکز و نصب و راه اندازی دستگاه های پیشرفته همچون سی تی اسکن و دستگاه های تشخیصی بیماری های ریوی موجب شده است که در حال حاضر این مرکز به عنوان تنها مرکز پیشرفته تشخیص و درمان بیماری های ریوی کودکان در شرق کشور محسوب شود.

وی تصریح کرد: در این راستا کلینیک های چند تخصصی نیز به منظور تشخیص و درمان کودکان با همکاری گروه های مرتبط در این مرکز راه اندازی شده است.

مدیر بیمارستان تخصصی کودکان اکبر با اشاره به اینکه همزمان با موج دوم افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید-۱۹، ابتلا به این بیماری در کودکان نیز افزایش یافته است اظهار کرد: در حال حاضر به طور متوسط روزانه ۱۲ کودک مبتلا در این مرکز بستری می شوند.

دکتر محسن زاده با اشاره به راه اندازی تریاژ بیماری های تنفسی در این مرکز اظهار کرد: تمامی مراجعین پیش از ورود به اورژانس مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود علائم مشکوک به کرونا به بخش اختصاصی بیماران برای بررسی و درمان ارجاع داده می شوند.

وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات به کودکان  مبتلا به کووید-۱۹ یک بخش مستقل با ۱۲ تخت بستری و یک بخش مراقبت های ویژه تنفسی با ۱۰ تخت در این مرکز راه اندازی شده است.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با بیان اینکه کودکان نسبت به بزرگسالان در برابر بیماری کووید-۱۹ آسیب پذیر تر هستند اظهار کرد: لزوم توجه والدین به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، درخانه ماندن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از مهمترین نکاتی است که باید در راستای پیشگیری از کرونا رعایت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->